בתו של הרב מאיר חי הי"ד: "חלפו יותר שנים בלי אבא מאשר אתו"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בתו של הרב מאיר חי הי"ד: "חלפו יותר שנים בלי אבא מאשר אתו"

בתו בת העשר של הרב מאיר חי הי"ד דיברה אמש בטקס יום הזיכרון על תחושותיה ועל לגדול ללא אבא • לסיום אמרה: "אני ילדה שמחה. והמחשבות האלו גורמות לי להיות עצובה. ואני לא רוצה להוריד את כל השמחה. אני רוצה להיות כמו שאבא חי. עם חיות ושמחה. אולי כשאהיה גדולה אנסה להיזכר יותר"

הקדוש הרב מאיר חי הי"ד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתו בת ה 10 של הרב מאיר חי הי"ד דיברה אמש בטקס יום הזיכרון ביישוב שבי שומרון.

"אבא שלי נפטר כשהייתי בת שנתיים וחצי. היום אני בת עשר ואני לא כל כך זוכרת את אבא. עברו יותר שנים שאני בלי אבא מאשר שנים שהייתי אתו. לגדול בלי אבא זה קשה חסר לי משהו בחיים. לפעמים אני אפילו לא יודעת במה הוא חסר לי. אבל זו תחושה כזו בבטן".

"הוא חסר לי כל הזמן אבל במיוחד בשבתות וחגים. באירועים מיוחדים וכיפים של המשפחה. אני שומעת מהרבה אנשים על כך שהשם שלו מאד התאים לאישיות שלו. מאיר חי הוא היה מאיר פנים לכולם. וכל כך חי. לא היה לי הרבה זמן להיות עם אבא. עצוב לי שהוא לא הספיק להיות איתי כל השנים. ושאין לי מספיק זיכרונות מהזמן שלנו יחד. שאין לי הרבה חוויות אתו".

"אבל אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מדי. כי אני ילדה שמחה. והמחשבות האלו גורמות לי להיות עצובה. ואני לא רוצה להוריד את כל השמחה. אני רוצה להיות כמו שאבא חי. עם חיות ושמחה. אולי כשאהיה גדולה אנסה להיזכר יותר".



1 תגובות

מיין תגובות